نوشته شده توسط : swot

'اصغر محمدی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش مراجعات مردم به بازار تهران برای خریدهای نوروزی و شلوغی بیش از حد بازار و اینكه برخی مردم در ایام تعطیل آخر هفته می توانند به بازار مراجعه كنند، روزهای جمعه نیز به ایام كار بازار افزوده شده است.

وی گفت: بنابراین مردم می توانند روزهای پنجشنبه تا ساعت شش بعد از ظهر و جمعه تا ساعت سه بعد از ظهر برای انجام خرید های نوروزی خود به بازار تهران مراجعه كنند.

محمدی افزود: فعالیت مضاعف بازار تهران از چند روز پیش آغاز شده و تا شب عید ادامه خواهد داشت و مردم دیگر نگرانی در این خصوص نداشته باشند و شهروندانی كه قصد دارند با خودرو شخصی به بازار بیایند، می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه نیز مراجعه كنند.

عضو جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار تهران گفت: بازار تهران همواره به عنوان قطب اقتصادی تهران مطرح و بسیاری از شهروندان و مردم ایران برای انجام خریدهای خود به این مركز مراجعه می كنند.

وی افزود: وجود تنوع كالایی، ارزان بودن كالاها نسبت به بقیه مراكز خرید و قدمت بازار تهران از عواملی است كه مردم را به سمت بازار تهران می كشاند.

بازار تهران در مركز شهر تهران در منطقه 12 شهری واقع است.

بازار تهران در میان خیابان‌های مولوی در جنوب، مصطفی خمینی (سیروس) در شرق، پانزده خرداد (بوذرجمهری) در شمال و خیام در غرب قرار گرفته است.

تهرام/9977/ /1556/ 1539





:: برچسب‌ها: ژاپن , جدید , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: